RS Q8

RS Q8

Najvýkonnejšie SUV kupé z divízie Audi Sport: Audi RS Q8 s výkonom 441 kW (600 k). Okrem RS výkonu presvedčí mimoriadnou všestrannosťou - nielen pri jazdných vlastnostiach, ale aj pri dizajne.

Vzrušenie stlačením tlačidla: vďaka pohonu

Nasledujte váš impulz. S Audi RS Q8 sa vám to podarí s nevídanou samozrejmosťou. 4,0-litrový motor V8 TFSI (kombinovaná spotreba paliva: 12,1 l/100 km, kombinované emisie CO₂: 276-277 g/km) s výkonom 441 kW (600 k) a maximálnym krútiacim momentom 800 Nm sa v kombinácii so stálym pohonom všetkých kolies quattro a 8-stupňovou automatickou prevodovkou tiptronic postará o čistú dynamiku. Z 0 do 100 km/h akceleruje za 3,8 sekundy. Účinnosť je tiež súčasťou jeho potenciálu - vďaka 48-voltovej technológii "mild hybrid" a technológii Audi cylinder on demand, ktorá pri nízkom a strednom zaťažení vypne štyri z ôsmich valcov, čím šetrí palivo.

Obrovská sila prenesená inteligentne na cestu

Perfektne sedí na ceste. V Audi RS Q8 je pre tento účel k dispozícii stály pohon všetkých kolies quattro s voliteľným športovým diferenciálom quattro pre selektívne rozdeľovanie sily na jednotlivé kolesá. K tomu sa hodí: sériové športové adaptívne vzduchové pruženie "air suspension sport" s nastavením charakteristickým pre modely RS a sériové riadenie všetkých kolies pre agilné jazdné vlastnosti a vysokú jazdnú stabilitu. Jazdnú dynamiku, predovšetkým v zákrutách, ďalej zvyšuje voliteľná elektromechanická stabilizácia v priečnom smere. Charakteristiku vozidla môžete meniť pomocou systému regulácie jazdnej dynamiky Audi drive select stlačením tlačidla režimu RS na volante. Maximálna rýchlosť Audi RS Q8 sa na želanie dá zvýšiť z 250 km/h na 305 km/h.

Silný a dynamický: dizajn

Silný výkon je pri Audi RS Q8 zjavný na prvý pohľad. Zabezpečujú to prvky špecifické pre modely RS, ktoré prezentujú jeho atletický charakter z každej perspektívy. Výrazné zadné partie nanovo interpretujú dynamiku - okrem iného vďaka nadstavcu difúzora špecifického pre modely RS v lesklom čiernom prevedení s horizontálnym karbónovým mostíkom a oválnymi koncovkami výfuku, ktoré sú charakteristické pre modely RS. Strešný spojler RS zabezpečí vyváženú rovnováhu aj pri vysokých rýchlostiach. Dozadu klesajúca línia strechy, blatníky rozšírené až o desať milimetrov a opticky prechádzajúce prahy vo farbe karosérie zvýrazňujú karosériu Audi RS Q8 z bočného pohľadu. Z čelného pohľadu vytvárajú pôsobivé akcenty nárazníky RS v dynamickom dizajne so športovým charakterom s voštinovou mriežkou masky chladiča a čierne lesklé veľkoplošné otvory pre prívod chladiaceho vzduchu, ale aj predný spojler a jednodielna maska chladiča v karbónovom vyhotovení.

Skrz naskrz dôsledný: interiér

Poznáte vašu cestu - a nenecháte sa odradiť. Audi RS Q8 zostáva tiež verné svojmu dynamickému charakteru - s čistým dizajnom interiéru. Subtílna palubná doska a horizontálne vedené línie vytvárajú veľkorysý priestorový dojem. Široká symetrická stredová konzola predstavuje výrazný dizajnový prvok, ktorý lemujú aplikácie z matného karbónu. Sériové športové sedadlá v čiernej kombinácii Alcantara/koža s nápisom RS poskytujú dobrú bočnú oporu aj pri dynamickej jazde. Na želanie sa dodávajú aj ako športové sedadlá RS čalúnené perforovanou kožou Valcona s voštinovým prešívaním. Až do najmenších detailov sú prepracované voliteľné dizajnové balíky výbavy RS v sivom alebo červenom farebnom odtieni, ale aj kombinácia Alcantary a kože s kontrastným prešívaním pre ešte športovejší charakter.

Vidieť. Dotknúť sa. Zažiť

Interiér Audi RS Q8 je vybavený množstvom digitálnych technológií, ktoré vás rôznymi spôsobmi podporujú pri každej jazde. Ukazovatele špecifické pre modely RS v sériovom digitálnom prístrojovom paneli Audi virtual cockpit vás na základe vašich preferencií informujú o krútiacom momente, výkone, zrýchlení, časoch na okruh a preťažení g.

Výkon sa spája so všestrannosťou

Audi RS Q8 je prístupné mnohým možnostiam. Okrem pôsobivého výkonu ponúka zároveň vysokú úroveň všestrannosti. So sklopenými operadlami dokonca ešte viac: celkový objem batožinového priestoru sa zvýši až na 1 755 litrov. Trojdielne zadné sedadlo sa dá pozdĺžne posúvať už v sériovej výbave.