ŠKODA Assistance

ŠKODA Assistance

Ako sa dá privolať pomoc pri neočakávanej poruche?

V Slovenskej republike:
Pokiaľ vznikne porucha na vozidle počas bežnej pracovnej doby, t.j. asi od 7 do 16 hodiny, zavolajte pokiaľ možno priamo do najbližšieho autorizovaného servisu ŠKODA. Niektoré naše autorizované servisy majú, najmä v letnej sezóne, otvorené aj po 16-tej hodine.

Najrýchlejšie služby Vám poskytnú autorizované servisy ŠKODA. Kontakt na najbližší autorizovaný servis ŠKODA Vám poskytne centrála "ŠKODA Assistance".

Mimo pracovnej doby alebo počas víkendov a sviatkov zavolajte bezplatnú centrálu "ŠKODA Assistance" na telefónne číslo: 0800 124 125

Na túto centrálu volajte samozrejme aj v prípade akýchkoľvek problémov pri spojení s najbližším autorizovaným servisom ŠKODA. Centrála "ŠKODA Assistance" je Vám k dispozícii 24 hodín denne, 365 dní v roku a kedykoľvek Vám sprostredkuje potrebnú pomoc.

Pri privolaní pomoci majte u seba "Servisnú knižku" príslušného vozidla. Telefonicky je treba poskytnúť nasledujúce údaje:
• meno a adresu majiteľa vozidla (prípadne vodiča)
‌ • EVČ a farbu vozidla
‌• typ a výrobné číslo vozidla
• stručný opis poruchy
• presné určenie miesta odstaveného vozidla

V zahraničí:
Obráťte sa na najbližší miestny autorizovaný servis ŠKODA. Počas víkendov, sviatkov alebo kedykoľvek v prípade jazykových problémov volajte centrálu "ŠKODA Assistance" v Slovenskej republike na číslo: +421 2 43 29 15 47

Pracovníci centrály Vám sprostredkujú potrebnú pomoc a ochotne Vám pomôžu vyriešiť Vašu nepríjemnú situáciu.

Sú všetky tieto služby naozaj bezplatne poskytované počas celej životnosti vozidla?
Áno, za predpokladu, že budete plniť podmienky starostlivosti o vozidlo, uvedené v "Servisnej knižke" Vášho vozidla. Znamená to predovšetkým dodržanie intervalov servisných prehliadok a vykonanie všetkých záručných a pozáručných opráv vo Vami zvolenom autorizovanom servise ŠKODA. Pri servisných prehliadkach sa použijú výhradne ŠKODA Originálne dielce, a výrobcom predpísané prevádzkové náplne dodané autorizovaným servisným partnerom ŠKODA vykonávajúcim servisnú prehliadku. Uskutočnenie pravidelnej „Servisnej prehliadky“ a prípadných odporučených opráv Vám autorizovaný servis Škoda potvrdí v „Servisnej knižke“. Tým sa Vám garancia mobility automaticky predlžuje vždy do najbližšej Servisnej prehliadky. Dôležitým podkladom k preukázaniu oprávnenia na tieto služby je preto „Servisná knižka“ príslušného vozidla, ktorú noste v každom prípade použitia vozidla vždy so sebou. V prípade jej straty sa obráťte na Váš autorizovaný servis ŠKODA, ktorý potom zabezpečí vystavenie duplikátu.

Vážený zákazník, prajeme Vám mnoho šťastných kilometrov s vozidlom ŠKODA a veríme, že tieto služby budete musieť využívať naozaj iba výnimočne.

Čo robiť v prípade dopravnej nehody v tuzemsku?
Centrálu ŠKODA Assistance môžete volať aj v prípade nepojazdnosti vozidla z dôvodu havárie, alebo iných vonkajších vplyvov (vyššia moc, vandalské poškodenie, vykradnutie a pod.). Pracovníci centrály Vám v tejto nepríjemnej situácii poradia ako ďalej postupovať a sprostredkujú Vám Vami požadované služby, napríklad odťah havarovaného vozidla do autorizovaného servisu ŠKODA, zaistenie náhradnej dopravy pre posádku vozidla, zapožičanie náhradného vozidla, prenocovanie v hoteli pre posádku vozidla a pod. Poskytnuté služby, ktoré nie sú kryté poistením Vášho vozidla, budú z Vašej strany hradené.

Opravy havarovaných vozidiel smerujte do autorizovaných servisov ŠKODA, ktoré sú schopné zaistiť opravu na najvyššej technickej úrovni za použitia ŠKODA Originálnych dielcov a využitia najmodernejšej schválenej opravárenskej a diagnostickej techniky. Pracovníci autorizovaných servisov Škoda Vám tiež ochotne pomôžu pri vybavovaní náležitostí opravy Vášho vozidla s Vašou poisťovňou.

Vážený zákazník, prajeme Vám mnoho šťastných kilometrov s vozidlom ŠKODA a veríme, že tieto služby budete musieť využívať naozaj iba výnimočne.

Vysoká technická úroveň a kvalita vozidiel ŠKODA je toho zárukou.